onsdag 23. mars 2011

Våropprydding i klesskapet

Jeg tenkte at jeg skulle ta vår-forbrederingen av leiligheten i riktig rekkefølge i år. Jeg pleier å være litt vel ivrig i å fylle opp med ny pynt, at både vask og rydding fort blir utsatt til langt utpå sommeren. I år er planen å begynne tidlig og gjøre bare litt av gangen - og til slutt kommer belønningen med vårpynten. Så i dag har jeg starta med klesskapet. Jeg kunne bare skimte et par plagg som lå yterst og jeg tenkte at "her bak må det ligge mye rart som jeg har glemt!" Men det gjorde faktisk ikke det - det jeg hadde glemt var at det faktisk ikke er veldig lenge siden jeg hadde en opprydding. Så klesskapet mitt inneholdt faktisk nesten bare klær jeg ville ha. En liten kaste-bunke ble det selvfølgelig, og et par gensere klarte akkurat å lure seg unna å bli gjenbrukt i siste liten. Så selv om det meste er beholdt, er ihvertfall klesskapet mitt i det minste ryddig! Så da er det bare å håpe på at det varer litt lenger enn til neste klesvask...

Det nytter ikke å ha mer klær enn at alt kan ligge foran. To små poser skal ta turen til fre-tex, en liten "pose" til samlingen av "klær som kanskje kan bli til noe annet", men to bukser fikk lov å bli til shorts allerede i dag. Den brune har jo egentlig slutta som bukse for en stund siden - den har blitt pute, veske og en liten bamse, og selv om den egentlig er full av hull og lappet utallig ganger, skal den få lov å prøve seg som shorts allikevel.



Ingen kommentarer: