tirsdag 17. mai 2011

17. maifeiring

Selv om det fortsatt er noen timer igjen av 17. mai, har Andreas og jeg forlengst avslutta dagen. Noen timers 17. maifeiring har gjort meg mer sliten enn en oppspilt fireåring. Men feiringen har vært flott, og vi starta dagen med frokost hos oss.



Jeg starter med bildet av kakene, som Lise og Marianne hadde vært så snille å laget. (Jeg klarer ikke å flytte bildet lenger ned i bloggen, så derfor får de lede inn til frokostbordet)














17. mai er dagen for champange (eller Asti i vårt tilfelle) til frokosten.


Jeg ble nok en gang minnet om at leiligheten vår ikke er spesielt stor, men med litt samarbeid klarte vi å både plasserer 12 stk og samtidig klare å hente mat. Etter frokost tok vi turen ned til byen, og ble minnet om at der var det jo egentlig ikke stort å gjøre dersom man ikke ønsket å kjempe til seg en plass på en cafe. Søster, Andereas og jeg tok derfor turen opp igjen for en grillet middag, før jeg egentlig bare landa ut på sofaen og fikk resten av inntrykkene igjennom TVen.


Gratulerer med dagen!!

2 kommentarer:

Stine sa...

Jajaja... nå skjønner jeg at barnetog på Rud skole var et dårlig valg...

Hilde sa...

Ja, det var det nok - du skulle ha vært her:)