lørdag 3. september 2011

Silvas lunsj

OBS! Dette innlegget inneholder sterke bilder for nære familiemedlemmer!

Andreas og jeg er ikke helt samkjørte når det gjelder å spise det samme til middag. Vi har veldig delte meninger om hva som er god mat, noe som ofte har resultert i at jeg føler at jeg har brukt lang tid på å lage noe godt (som jeg også synes er godt), mens Andreas mener han er "mett" etter tre skjeer. Silva får derfor en god del rester og hun setter betydelig mye mer pris på maten enn min samboer. Jeg har tenkt at det kanskje er Silva og jeg jeg som bør spise middag sammen istedet, så bli vi alle fornøyde.

For å se om det kanskje kan fungere at Silva og jeg spiser sammen, fikk Silva innta lunsjen sin på et nytt sted i dag. Tydelig at hun ikke hadde sittet på denne stolen og spist før, for hun syntes det var litt merkelig. Men hun spiste opp og var veldig fornøyd med dagens lunsj!




Ingen kommentarer: