onsdag 7. september 2011

Bursdagsgave - på forskudd

Vi har kommet inn den siste måneden jeg kan få lov å kalle meg 27 år, og selv om det i utgangspunktet ikke er så mange fordeler med det, finnes det selvfølgelig minst en god grunn til å fylle 28. Jeg har nemlig fått en bursdagsgave - litt på forskudd - av min kjære samboer og hund. Og dette er ikke hvilken som helst bursdaggave; dette er den smarteste veska jeg kunne ha tenkt meg!

Det som er spesielt med denne flotte, sorte veska er at det er en fotobag. Den inneholder mer enn nok plass til mitt fotoutstyr (som er et kamera, et ekstra objektiv og en lader) + de andre tingene jeg alltid har med meg i veska. Jeg har selvfølgelig prøvepakket den, og det gikk fint med både stor lommebok, telefon, solbriller, paraply og vannflaske (og kamerautstyret så klart). Og da var den ikke i nærheten av å være verken så full eller rotete som mine vanlige vesker pleier å være.




Dette er en veske som passer veldig godt for meg som stort sett leker fotograf på reiser eller andre steder hvor jeg vil prøve å skjule at jeg bærer med meg et stort kamera. Og best av alt - jeg slipper (forhåpentligvis) å ødelegge noe av utstyret når det ligger på plassen sin.


Er du interesert i en slik eller en annen fin fotobag, gå inn på www.fotobag.no



1 kommentar:

Stine sa...

Åååå du fikk den. Misunnelig!! :0)