torsdag 10. november 2011

Min nye PC

Jeg var egentlig ikke sånn kjempefornøyd da jeg kom hjem med den nye pcen her om dagen. PCen var sikkert fin den, men jeg bryr meg jo egentlig svært lite om hva slags pc jeg har. Det var til og med Andreas som pakka den ut da vi kom hjem, mens jeg stakk ut og lufta Silva isteden.

Nå har jeg fått prøvd den ut i noen timer, og jeg begynner faktisk å bli glad i den her. Med en gang syntes jeg den ligna veldig på alle andre pcer,
men nå ser jeg at denne pcen faktisk er så fin at den fortjener et bilde eller tre på bloggen.

Nå var det jo ikke først og fremst pga utseende denne kom i hus, og pcen indre er jo det jeg det jeg er mest fornøyd med for øyeblikket. Det første som slo meg er at denne er stille. Ingen vifte som tar av mer eller mindre absloutt hele tiden. Jeg kan sette fra meg pcen noen minutter uten å legge ned skjermen for at den skal holde fred.

Det har vel kanskje en sammenheng med vifta, men denne nye pcen er heller ikke kokvarm i bruke. Håndleddet mitt trenger ikke lenger lenger lufting med jevne mellomrom. Det som faktisk beskymrer meg på ordentlig er alt den gamle pcen nødvendigvis må ha strålamye på låra mine. Tiltross for at jeg bruker et lite databord på fanget, kjenner jeg stor forskjell, og det skremmer meg....

Og sist, men ikke minst - denne PCen er rask! Jeg kan trykke på en knapp også bare gjør den det den blir bedt om med en gang. Den er faktisk så rask at den åpner sider før jeg har trykka (hvilket kanskje ikke er så positivt, men det er vel en vanesak).

Og nå kommer det spennende - er den venn med bloggen min? Vil denne være med på å legge ut innleggene mine? Hvis du leser dette, må det jo være som selgeren mente; "denne er perfekt for deg!"

Ingen kommentarer: