onsdag 16. november 2011

Vinterjakka på plass

Da var endelig riktig jakke i hus! Eller...det vil si...det er blitt riktig jakke. For når man spesialbestiller veit man jo ikke akkurat hva som venter en... Men det som venta meg var ei jakke som på mange måter var akkurat sånn jeg hadde tenkt, bortsett fra at jeg egentlig hadde sett for meg ei som var mye tjukkere. For det var jo det som var utgangspunktet for at jeg skulle ha ny jakke; jeg skulle ha en som var skikkelig varm.
Men..man kan ikke få alt her i verden. Denne jakka satt som et skudd, og den var helt "meg". Den var veldig god, og jeg resonerte meg fort fram til at i en tjukkere jakke ville jeg også se tjukkere ut. Eller ihvertfall sånn tjukk at hodet ser ganske lite ut. Og da var egentlig ikke valget så vanskelig - dette er den perfekte jakka! Det er jo en vinterjakke, og jeg kan aldri verden tenke meg at det skal være -20 så mange ganger dager i vinter uansett.
Så nå er jeg fornøyd, lappen er revet av og jeg gå gå vinteren i møte med en Bergans Tromsø Lady Parka!

Ingen kommentarer: