søndag 13. mai 2012

Eksamensdvale

Det er lite inspirasjon å hente til blogg-innlegg om dagen, av den grunn at jeg prøve å unngå inspirasjon til noe som helst utenom å lese til eksamen. Jeg skulle inderlig ønske at jeg kunne si at jeg faktisk satt hjemme å leste i all denne tiden, men det er dessverre ikke sannheten. Sannheten er at jeg lever et ganske så kjedelig liv i håp om at jeg tar meg sammen og gjør det jeg skal gjøre, men ender opp med å sitte hjemme å gjøre ingenting... Det ligger en haug med planer på vent, men samvittigheten lar dem bare ligge der. Jeg er lei - lei - lei av dårlig samvittighet for alt jeg ikke gjør (når det kommer til skolen), og jeg klarer ikke å beskrive hvor mye jeg gleder meg til eksamen er tatt (og-kjære-gud-la-den-også-bli-bestått!) Det dukka heldigvis opp en god nyhet for ei uke sida om at siste arbeidskrav var bestått, så nå er det virkelig bare en ting som gjenstår. Så jeg fortsetter å være i dvale i 2 1/2 uke til, så regner jeg med at det kommer inspirasjon til både det ene og det andre etter det!

1 kommentar:

Monica B. sa...

Dette klarer du så fint, Hilde. :) Masse lykke til. :)