onsdag 30. mai 2012

Ferdig med eksamen!

Endelig! Endelig kan jeg si at eksamen er skrevet og innlevert, og dersom alt går som det bør er jeg faktisk ferdig utdanna! Jeg er faktisk førskolelærer, og jeg har fritid uten dårlig samvittighet! Klarer nesten ikke å skjønne at det faktisk er sånn, og jeg har så mange planer om hva jeg vil bruke denne fritida på. Det første jeg skal begynne på er å lese en roman. I snart et år har jeg venta på å kunne ta meg tid til det, og det ligger flere bøker i hylla på vent. Det er bare helt herlig å tenke på at når jeg er ferdig på jobb, så er jeg faktisk ferdig (det er vel bare delvis sant, da jeg har noen timer ubunden tid også). Endelig skal jeg nyte sommeren (for det blir sommer!), jeg skal synes det er helt greit å jobbe noen uker til før jeg tar ordentlig ferie. Jeg er selvsagt ikke sikker på om jeg vil bestå enda, men inntil jeg veit det motsatte skal jeg anta det. Hvordan det har godt ellers, spiller igrunnen ingen rolle akkurat nå!

Ingen kommentarer: