onsdag 5. desember 2007

Et lite utvalg bilder fra Ghana

Jeg lærer å lage ghanesisk mat under introuka i Accra



Apeforing i Tafi Atime monkey Sanctuary


Fest på barnehjemmet

Min gode gullunge - Ayatu

Solnedgang i Cape Coast

Fiskere i Cape Coast

Båter på stranda

Utenfor bungalowen - som det seinere skulle være innbrudd i

Min vertsmor - Mama Tess

En annen gullunge - Asana

Sammy er veldig fornøyd! Også lille Mariam

Coconut beach

Romvenninne Maroes sammen med Yayabab


Jeg og mange av barna


Lille Asana igjen

Endelig kom Andreas - her i Cape Coast igjen


Nervepirrende øyeblikk 40 meter oppi lufta, Kakum nasjonalpark








































































































4 kommentarer:

Camilla sa...

Så moro å se noen bilder fra turen din! :) Har fulgt med bloggen din hele veien selv om jeg ikke har vært så flink til å kommentere ;)

Anonym sa...

Hei!

Fine bilder! Bra at speilrefleksen din ikke forsvant for godt...

Gleder meg til å se deg igjen. Har du noe tid før jul i mellom all juleplanleggingen din? Kanskje vi skal ta en tur på juleshopping eller noe sammen en dag? Drar du til Moelv i jula? I så fall når drar du?

Klem

Anonym sa...

To ting til:

1. Jeg hadde ALDRI gått på de hengebruene.

2. Jeg er visst også goderioman (eller hva det nå heter om man har blitt avhengig. Jeg er rett og slett hekta, og aner ikke hvordan jeg skal bli nøkter igjen!) Hehe..

Hilde sa...

Koselig at du har fulgt med, Camilla:)

Stine: Synd du ikke kunne komme på lørdag, men får vi heller ta en ettermiddag da. Enda så har jeg ikke så mye planer på kveldene. Jeg drar til Moelv helga før julaften, også drar vi til familien til Andres 2. juledag.