torsdag 6. desember 2007

Grønne fingre 2


For en god stund tilbake skreiv et muligens lit skrytete innleg om hvor flink jeg var til å holde plantene mine i live. De til og med vokste. Så reiste jeg bort 2 og en hakv måned - og hva ser jeg når jeg kommer hjem? Ja - akkurat det dere kan se på bildet! Og nei - disse har ikke vært alene hjemme mens jeg har vært borte.
Greit at det er vinter, men inneplantene skal ikke miste bladene sine! Og den store - den var virkelig stor før jeg dro- Jeg var faktisk beskymra for hvor vi skulle gjøre av den fordi den vokste så mye...
Det er jo to måter å tolke dette:
enten at jeg virkelig har grønne fingre, eller at Andreas overhodet ikke har det!
Fordelene med dette er at vi nok en gang skal reise på plantasjen. Og jeg gleder meg allerede!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha...slik går d når guter ska væra plantevakter. Ha måtta utførd livredning på nogre ette e fløtte åt Volda e og :P