lørdag 8. desember 2007

Tegn på at kaninen begynner å bli bortskjemt


1. Jeg prøver å finne på ting som kan holde meg våken, fordi Ida ikke vil legge seg enda
2. Hun spiser økologisk høy, fordi hun synes det er best
3. Hun har tre forskjellige ting å bli transportert i; kurv, reisebur og vogn
4. Hun har tre forskjellige bur, eksl reiseburet
5. Ida er eier av en "lekekasse"
6. Jeg må finne alternative steder å sitte dersom hun ligger på "min" plass i sofaen
7. Til nå kommer hun til å få julegave til en verdi av over 450 kr
8. Gulerøttene hennes er pakket inn i en fin pakke og utenpå står det: "Smaksgulerøtter"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj... Hun får det servert på sølvfat eller? :)

Anonym sa...

Jeg har alltid vært av den oppfatning at kjærledyr skal skjemmes bort litt... Men en julegave til 450 kroner????
Det er faktisk dyrere enn kaninen,i hvertfall er det slik i Lillestrøm - for der får man en kanin gratis om man kjøper kaninbur. Så kanskje Ida burde fått en venn til jul, og i tillegg ENDA ett bur....??

Hilde sa...

Ida skal kanskje få seg en venn til sommeren, så da blir det ikke noen ny kanin i denne omgang. Det dyreste med Ida er i grunnen ikke det hun får, men alt vi må kjøpe igjen fordi hun har bitt det sunt.