søndag 30. mars 2008

Se og Hør

Det er en kjent sak at ingen kjøper Se og Hør, men av en eller annen grunn har alle lest det allikevel. Jeg har heller ikke kjøpt det, men leser det gjerne på tannlegekontoret eller hjemme hos mamma og pappa.

Ikke før nå.... Jeg tenkte på det en gang for noen uker sider også, men slo det i fra meg. Man krysser liksom en gense første gangen man gjør det. Jeg er veldig redd for at terskelen blir laverere neste gang. Men nå har jeg altså krysset denne grensa. Jeg skulle ønske jeg kunne si at det var fordi jeg trengte TV programmet bakerst i bladet, men nei...det var ikke derfor. Det var bare en grunn: Jeg tenkte "Jan Thomas har vært kvinne?!? Hva mener dem med det? Har han tatt kjønnsoperasjon? Også har han vært far til to? Hva skjedde? Døde barna hans?"


Vel...hvis noen lurer da, kan jeg fortelle at han aldri har vært kvinne - han har bare latt seg avbilde som kvinne. Og de to barna var unga til eksen.


I tillegg kan jeg komme med noen andre skikkelig gode kjendisnyheter:

- David Beckhams sønner liker å spille fortball - akkurat som faren!

- Jodie Foster har tatt med barna til Hawaii og badet med klærne på!

- Julio Inglesias er i forfall. Nå ser han betydelig eldre ut enn han gjorde for åtte år siden!

- 83% synes Geir Ove i Farmen er mer sexy enn Torkel (akkurat det overraska meg litt - hvem synes Torkel er mer sexy?!?)

- Catharina i Farmen har vært hemmelig forelska i Kristian Kjelling (det minna meg på den gang jeg var hemmelig forelska i Leonardo DiCaprio)

- Angelina Jolie flyr selv om hun har tvillinger i magen!


Så jeg kan jo ikke si annet at jeg fikk valuta for pengene!

Ingen kommentarer: