lørdag 28. juni 2008

En fjær blir til 4 høner

I barnehagen, foreldrene henter sine to døtre

Dette hente: Vi går ut, etterhvert begynner det å regne litt og jeg finner ut at barna trenger regnjakke. Etter en stund tenker jeg at vi går inn snart. Ei jente har på sandaler, så jeg tenker at jeg bør ta på henne støvler, men jeg kan ikke finne de. Siden vi uansett skal inn snart, og det ikke regner så mye, lar henne gå i sandaler en stund til og tenker hvis hun blir våt kan vi skifte sokker etterpå.

Dette sier jeg: Vi var ute en liten stund i sta. Hun yngste hadde på støvler, men hun eldste brukte bare sandaler. Vi skiftet heller sokker da hun kom inn.

Mamma sier til venninne: Det sprutregna hele dagen, og da jeg skulle hente barna i barnehagen sa de ansatte at de hadde latt henne gått i sandaler hele dagen!! Så hu var jo dritblaut på beina!!

Ingen kommentarer: