mandag 21. juli 2008

Silva min Silva


Etter en ventetid som har føltes så altfor lang, kunne jeg på fredag endelig møte valpen vår. Vi hadde tatt turen til Bergen kun for å hente nurket, og jeg har ikke angret en mil på at vi gjorde det. Den lille har fått navnet Silva, og jeg har aldri sett noe søtere!
Vi kom til Moelv fredagskvelden , og ble der til søndagskvelden. Silva kom seg fort litt rette der, men det er jo ikke slik hun skal leve livet sitt. Så det ble litt av en overgang å komme til Oslo. Hun er ikke helt komfortabel med trikker og bråkete biler, og jeg er vel ikke helt komfortabel med at vi skal få henne renslig mens vi bor i femte etasje. Det gikk så fint i Moelv, da var vi jo ute hele tida, men det er ikke like lett her nei... Men det blir vel gjerne noen dammer på gulvet når hun bare er 8 uker.
Jeg har nå ihvertfall "mammapermisjon" i to uker framover, så her er dørene åpne for de som vil komme på barselbesøk:)

Ingen kommentarer: