onsdag 23. juli 2008

Trenger du litt oppmerksomhet?

Da har jeg et veldig godt tips:
Skaff deg en japansk spisshundvalp!

Det ante meg vel at vi kom til å få litt oppmerksomhet med Silva, men at det skulle bli så mye, kom vel overraskende på både Andreas og meg. Jeg ser at jeg bør være forsiktig med å slippe Andreas ut alene med henne en stund framover, for jeg hadde ihvertfall ikke tvilt et øyeblikk på å gå bort å snakke med en kjekk fyr med en skikkelig søt hund!

Å ha med henne på tur, tar alltid litt tid. Hun går visstnok ikke så fort heller, men at vi blir stoppa igjennomsnitt hvert 4. minutt av folk som ønsker å hilse på er nok ingen overdrivelse. Og av de som ikke stoppe, er det nesten garantert at de ihvertfall lyser og opp og gjerne kommenterer : "Å se på den der a! Så nydelig" Jeg har nesten begynt å reagere litt på de som bare går med et steinansikt forbi.
Ut fra dagens oppmerksomhet, må jeg si at det har vært fire høydepunkt:

1. En tidligere idol-deltaker ble helt fortapt i henne, og vi hadde en lengre samtale
2. Ei dame som sa: "Det der tror jeg faktisk er den vakreste valpen jeg noen gang har sett!"
3. En annen dame som sa: "Å - det der tror jeg er det søteste jeg har sett i hele mitt liv!
4. En tredje dame som sier: "Det er den søteste hunden jeg har sett noen gang!"

Slik varmer hjertet til de stolte foreldre!!

Ingen kommentarer: