søndag 27. juli 2008

Varme sommerdager

Jeg er vel ikke den eneste som har merka at det har vært steikvarmt i de siste dagene, men jeg tror jeg er en av de som har mulighet til å stikke av med seieren for "varmeste leilighet". I sta viste gradestokken bare 38 grader inne i stua, så her har det vært gode grunner til å ta seg en tur ut. Silva har vist seg å være veldig glad i å bade, så vi har prøvd å holdt oss til steder så hun kan svømme litt innimellom.

Kjenner litt på vannet først

På svømmetur

Slapper av under sin fine, rosa parasoll

Koser seg på fanget til pappa

2 kommentarer:

mirakel sa...

Herlighet, at dere orker å leve i den leiligheten! Hehe!

Silva er heeelt nydelig.. ikke rart folk stopper og kommenterer henne. Selv er jeg sånn som smiler høflig og entusiastisk til alle hunder jeg møter. Men aldri til hundeeierne, merkelig nok. :p

Hils din kjære, og kos dere med baby!

Camilla sa...

Sååå søt valp dere har fått dere! Ser veldig snill og god ut :) Kos dere videre i sommervarmen!