fredag 4. juli 2008

To uker igjen!

Bare en uke igjen til ferien min starter, men det jeg virkelig ser fram til er det som skjer om to uker. Da kan vi endelig hente vår lille valp! Jeg gleder meg så vanvittig at det til tider kan være vanskelig å fokusere på andre ting. For å få tida til å gå fortere, har vi gått på hundeshopping slik at mye skal være klart til hun kommer. Og senga hennes har allrede fått sin plass:

Dette blir nok bare en babyseng, siden den ikke er så stor. Men jeg måtte bare bruke vaskebalja som seng, så da får hun heller få en ny seinere. Og bamsen er selvsagt på plass. Den er forøverig tatt ut nå, for Andreas har allerede starta sin ferie, og pakka den ned slik at hun kan få den med en gang vi møter henne.

Også har hun selvfølgelig fått matskålene sine. Helt enkle hvite, men med et rosa matte under.

Og vi syntes denne sorte skåla også var så fin, så da fikk hun den og. Litt voldsomt med to sånne, så da blir det en sort og en hvit.


Mulig det er unødvenig å ha tre sette skåler allerede før hun har kommet hjem, men det har hun altså. Marimekko-skålene passer veldig fint til henne på sommeren.
Åååå - jeg gleder meg så til veslejenta vår kommer!!


Ingen kommentarer: