søndag 30. november 2008

Jul i stua

Første søndag i advent og bare en dag igjen til desember er i full gang - endelig kan jeg pynte!
Dagen i går ble brukt til å vaske hele leiligheten, for å så kunne finne fram julepynten. Det blir faktisk litt artig å vaske og når man veit at det morsomme kommer etterpå. Jeg har jo lovt å vise fram bilder av leiligheten min her på bloggen uansett, så her er den:

Så flaks at Silva sto i sofaen, så fikk jeg enda en anledning til å vise fram henne også.


Overgangen fra stue til kjøkken

Bokhylla og plassen til Ida

Kjøkkenet

Dene ene veggen på soverommet..alt rotet var visst samla seg opp i senga for anledningen, så den vises ikke...
Ellers skulle det vise seg at jeg mangler min fine julepute. Jeg kan ikke forstå hvordan en pute på 25 x 45 cm bare pluselig er borte... Så nå har jeg noe å gruble på en stund framover.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint dekk har det :)

Karoline Tufte Lien sa...

Hei - jeg fant bloggen din fra Ghana og måtte bare lese litt på den. Har nemlig selv vært i Mampong i tre måneder og kom hjem for mindre enn en uke siden. Du var der sånn ca. akkurat ett år før meg du da. En kanskje litt merkelig ting jeg lurte på - i det innlegget her - http://hildeinghana.blogg.no/1191665988_et_barn_blir_fodt.html - var det Rafi du pratet om? Hun var min absolutte favoritt, og hun ble født bare litt over en uke før du skrev det innlegget, så jeg tenkte kanskje det.. Forresten, hvis du vil se nylige bilder fra barnehjemmet kan du legge meg til på Facebook, Karoline Tufte Lien.

:)

Hilde sa...

Det kan godt være det var henne - det var bare ei der som var født akkurat rundt det tidspunktet da jeg var der. Jeg husker ikke navnet hennes, jeg hørte det bare et par ganger. Artig å se bilder av barna igjen - de er blitt så store!