søndag 7. desember 2008

Besøk av Tussi

Jeg prøver å si til meg seg at det er ikke sikkert alle er like interesert å se og høre om Silva til enhver tid, men jeg klarer ikke helt å overbevise meg. Jeg liker å tro at det dere ønsker mest av alt nå, er å se bilder av Silva som leker med sin bestevenninne Tussi i snøen. Som dere kanskje ser, er de to ganske så like - samme rase, og Tussi er bare ti dager eldre enn Silva. Tussi var til og med på besøk til oss inne i leiligheten - noe som gikk veldig bra. Og Ida elsker visst fart og spenning, hun var ute av buret så fort hun så at vi hadde besøk av en annen hund.

Hvem er Silva og hvem er Tussi?

Her var det noe veldig spennende...
Nei..nå får jeg ta turen innom facebook og legge ut flere bilder av Silva og Tussi der, så jeg er helt sikker på alle får med seg begivenheten som skjedde i dag.


Ingen kommentarer: