onsdag 6. mai 2009

Årets russhits 2005?

Da vi hadde besøk for noen kvelder siden satt jeg og mimra litt med ei venninne. Plutselig kom jeg på noe som jeg nesten hadde glemt av, men som egentlig er såpass artig at jeg føler litt for å dele det her.

For litt over 4 år siden gikk jeg med et håp om å få bli akkurat den type kjendis jeg drømmer om. Den som alle veit hvem er, men som egnetlig ikke får noe oppmerksomhet.

For det første prøvde jeg meg jo som statist i Hotal Cæasr flere ganger. Jeg sendte inn søknad om å være med i "Jakten på kjærligheten" (men trakk meg idet jeg skulle signere kontrakt), og sist, men egentlig ikke minst: jeg spilte inn en låt. Vokalist faktisk. Jeg kan love dere at INGEN i barnehagen min vil tro det etter å ha hørt meg synge "Lille Petter Edderkopp". Eller "Dyrene i Afrika".Eller hva som helst egentlig.

Men det gjorde jeg faktisk. Det skulle bli årets russhits, men jeg hørte aldri no mer til den annet enn på min og min venninnes pc. Jeg var vel egntlig min eneste fan. Men sånn var den ihvertfall:

http://www.smashfabric.com/.jon/kvakken_17mars.mp3

For ordens skyld: det er jeg som synger kvakk, kvakk litt inni låta. Med litt hjelp av dengang litt mer kjente Howard som etterhvert kvakker litt med meg.

1 kommentar:

Plosiv sa...

Hehe, jeg var russ i 2005, og jeg skulle jammen ønske kvakkesangen din heller var russelåt. Tror jammen vi hørte på From Paris to Berlin trehundretusenogfem ganger. Puh!