lørdag 23. januar 2010

En uke inn i studiet

Jeg må nesten passe på å notere noe ned her, for akkurat nå - en uke inn i studet - ligger jeg faktisk foran det som er forventa! Jeg regner med det ikke vil ta så mange dager for forventingene har nådd meg igjen og jeg vil ligge på det mer kjente etterskudd.

Jeg begynner også å ane litt hva som kan være lurt å gjøre, og hva som ikke er så viktig å gjøre (dvs det jeg ikke kommer til å gjøre) - noe som er det viktigeste av alt for at jeg skal fullføre.

Så pr i dag ser det faktisk ikke så gæærn ut! Og jeg skal nyte den tanken så lenge det varer:)

(Og enn så lenge nytter det ikke å snakke med meg om noe særlig anna enn jobb og skole, så da er det sikkert like greit at jeg en liten stund til kun forholder meg til kolleger og medstudenter - og en stakkar Andreas som må høre på en haug av uintresante ting for han)

Ingen kommentarer: