torsdag 26. august 2010

Oh happy day!!

Shopping skal ikke undervurderes. I dag tok jeg meg litt ekstra tid i noen butikker på vei hjem fra jobb, og jeg var blandt annet innom Indiska. Etter å ha brukt ganske så lang tid nede i første etg, gikk jeg opp i andre. Med en gang jeg kom opp så jeg på noen puter. Jeg var jo innom akkurat samme butikken på lørdag, med håp om at jeg skulle finne et nytt puterekk som passa til Silvas seng (hvitt trekk i senga til en hund anbefales ikke!) Jeg fant et som kunne ha passa - et som hadde riktig størrelse og så veldig bra ut. Ulempen var at det var brunt, og jeg var litt usikker på om det passa inn på soverommet vårt. Jeg tenkte at jeg kunne jo se nærmere på det i dag - det kunne jo være at det ville bli fint allikevel. Men så plutselig så jeg det - et helt likt, men i lilla. Jeg tror faktisk hjertet mitt hoppa over et slag i samme øyeblikk som jeg så det. Dette var jo helt perfekt for både Silva og meg! Aldri i noen som helst fancy dyrebutikk (og jeg har vært i noen!) har jeg sett en seng som var så perfekt for Silva som denne. At den kosta brøkdelen av en vanlig hundeseng var jo heller ingen ulempe. Jeg har vært overlykkelig og jeg har kjent på gleden i hele dag!

Nå er det nye trekket kommet på plass, og Silva kan bare innta plassen sin (og ja, jeg ser at en sengeteppe eller et anna sengetøy hadde gjort seg, men det var nå sånn det var i dag da.) Oh happy day!!

Ingen kommentarer: