torsdag 12. august 2010

Oppfølging av forundringspotta

I forundringspotta mi spirer og gror det. Klatreplanta har klatra seg høyt oppover, og det begynner å komme utstikkere som vil klatre andre veier. Lenger nedi potta er det nå mange stemorsblomster, og rett ved siden av er en ..ehh.. sånn lilla som jeg har mange av på balkongen. I tillegg er det jo et par-tre andre ting der og, men jeg har enda ikke klart å se hva det er, foruten den typen jeg bare kaller høyt gras. Erik har jo allerede sørga for at den ene planta oppi der har blitt beskjært, så også den må jeg vente enda lenger før jeg kan se hva det er. Jeg legger ut bilde av denne potta nå, for kaninene skal være alene hjemme i helga, og hvis du ser på innlegget under forstår dere hvorfor det er en mulighet for at det ikke er noen forundringspotte når jeg kommer hjem. Slik er det når man har frittgående kaniner i en liten leilighet...


1 kommentar:

Anonym sa...

Nice fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.