søndag 21. november 2010

Blåtur til Lillehammer

For en måned eller to siden, fikk alle ansatte i OAS bedskjed om å holde av denne helga. Det eneste vi visste om hva vi skulle, var en reisetid på 2 1/2 time og vi valgte om vi skulle ha dobbeltrom eller enkeltrom. Så på fredag rett etter jobb, møtte de fleste fra OAS opp for en velkomstdrink og avsløring av turen. Og ikke sånn veldig uventa, gikk turen til Lillehammer!

Nå er jeg jo født og oppvokst en 20 minutters kjøretur unna, men det la ingen demper på min stemning - det var utrolig hvor bra Lillehammer kan være bare man er i den riktige settingen! Vi fikk hotelrom midt i senrum, og fredagskvelden ble brukt på Nikkers. Lørdagsmorgen var det egentlig opp og stå litt vel tidlig, så jeg lot omvisningen på Maihaugen gå uten meg. Kl 12 var jeg oppe på den fine restaurentanten på Maihaugen for å spise lunsj. Rett etter lunsj gikk turen videre til bobbana. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på å prøve det før, for bob var utrolig artig! Så anbefales, anbefales!!Tilbake på hotellet hadde vi litt faglig opplegg, før vi skulle møte opp i finstasen kl 7. Derfra gikk vi i fakkeltog fra hotellet og ned til stedet vi skulle spise. Og med en morsom vette til toastmaster, fantastisk mat og en kjempeartig fest med alle sammen, var dette virkelig den beste årsturen!

Fakkeltog


Ingen kommentarer: