lørdag 30. april 2011

Det blomstrer på balkongen

Jeg prøver å få mest mulig ut av helga uten å stresse, så etter vi kom tilbake fra teltturen tok vi turen til Plantasjen for å prøve å få noe til å blomstre på balkongen. Jeg er ikke overbevist om at blomstene tåler temperaturen ute enda, så jeg starter litt forsiktig.



Stemora ser litt puslete ut enda, men det pleier å bli bra etterhvert!




Det er mange store krukker, men grunnen til det sees midt i bildet. Erik lurte nok på om det plutselig ble julaften i dag med så mye godt på balkongen, men jeg skal kjempe med nebb og klør for at blomstene får leve! Den grønne planta som er i farlig Erik-avtand kommer nok ikke til å dø med det første da den er av plastikk. Påskelinjene vil garantert havne i munnen til Erik der de står nå, men de er døende uansett.


Det er fortsatt tomme krukker, men det er masse tid å fylle opp utover sommeren. Jeg satser litt på det kunstige i år, men det er ene og alene for at jeg skal kunne ha planter under 70 cm fra gulvet.

















Ingen kommentarer: