onsdag 27. april 2011

Nymalt skap

Som nevt var det hasteoppussing av et skap i heimen da vi kom hjem fra påskeferie. Skapet var et brunt IKEA skap og egentlig var det ikke noe gæærnt med det heller. Bare litt kjedelig og det forsvant litt inn i veggen. (beklager alt som speiles i glasset, men jeg har ikke satt av en times tid i photoshop bare pga dette innlegget)

Som alt annet som får ny farge av meg av om dagen, falt det natulige valget på turkis - igjen. Det er blitt min nye farge som passer til absolutt alt og skapet var intet unntak. Og igjen kunne jeg oppleve gleden av å åpne en malingsboks! (utrolig hvor mye morsommere det er når fargen er litt sprekere enn hvit, grå, svart ect) Skapet vårt ser nå slik ut:


En ting var at skapet forsvanet litt inn i veggen som brunt, men da Andreas fikk en klokke i arv/bursdagsgave som fikk sin plass oppe på skapet endte den også med å "forsvinne". Med turkis skap derimot, kommer også klokka mer til sin rett:



Da fikk jeg også benytta anledningen til å vise fram den utrolig fine klokka som dinger hver hele og halve time! For øyeblikket er vi de eneste jeg veit om under 50 som har en sånn dinge-klokke (som garantert også har et mer riktig benevnesle), men så kjenner jeg heller ingen andre med en så fin klokke:)

Ingen kommentarer: