tirsdag 25. oktober 2011

Amsterdam

Jeg kom som sagt hjem fra Amsterdam i går, og her er et lite utvalg av bilder fra turen jeg hadde sammen med fire venninner.


Sykkel og Street Art


Byen sett fra pariserhjul og med høydeskrekk



Ost

Sykkelby




Kanaler med båter med hagenisser





Kitsh Kitchen - interiørbutikk


Tulipanbyen har også roser


Og Kala"løker"


BOLS museum - flasker vi kan lukte på


Musikk vi kan høre på og film vi kan se på...


...og selvfølgelig drinker vi kan drikke på...


...og mye likør vi kan smake på.


En by man bør drikke øl - uansett. Også kirsebærøl.



Takk for turen, jenter!

3 kommentarer:

Stine sa...

Så kule bilder Hilde!! Du er så flink til å se motivene. Likte spesielt godt likørbildet, selvom alle var bra! Hadde dere en fin tur? Jeg er misunnelig på at jeg ikke fikk vært med dere...

Klem :0)

Hilde sa...

Takker! Vi hadde en veldig fin tur, og du skulle ha vært med! Men både Amsterdam og andre byer skal fortsette å være der ute i verden, så vi kan ta en tur en annen gang:)
klem

Marianne sa...

Kjempefine bilder :) Aldri vært i Amsterdam, men kunne virkelig tenkt meg det. Enda mer etter å ha sett de bildene :)