mandag 24. oktober 2011

Tre gode ting

Tre gode ting:

1 - I dag kom jeg hjem etter en fantastisk tur til Amsterdam. Forsåvidt ikke en god ting at jeg kom hjem, men turen har vært en god ting. Bilder og mer fra turen kommer senere.

2 - Mens jeg har vært bortreist har PC en blitt skikkelig ordna, alt er sletta og mye er fiksa, og jeg har fått igjen den gamle utgaven av Explorer. Det betyr at "publiser" knappen virker igjen, og bloggen er oppe og går. Ja og hurra for gamle utgaver!

3 - Et par andre gamle utgaver er også bra; da jeg kom hjem i sta, så jeg at det igjen er kaste-dag i borettslaget. For meg betyr det som regel at vi får enda flere ting. Denne gangen hadde jeg bestemt meg for å virkelig begrense meg, da vi ikke har plass til noe som helst. Men jeg skal love dere at det er fælt å gå rundt å se på alle de fine tingene som kommer til å bli most i en container i mårra. Flere av tinga kunne utvilsomt bli solgt for både lite og mange penger. Jeg tok med meg en av hver hjem: for lite penger kunne jeg ha kjøpt det lille 70 tallsbordet som skal få plass på balkongen til sommeren, og for mange penger kunne jeg ha kjøpt en rød Catrineholmkjele!



Gjett om en som nesten ikke tro sine egne øyne på lufteturen med hunden da det plutselig bare lå en sånn kjele som skal kastes rett foran øya mine! Det skal sies at kjelen kanskje ikke sklir rett inn i interiøret her i heimen, men det spiller virkelig ingen rolle når man kommer over en slik en - den skal nok finne sin plass!

Ingen kommentarer: