torsdag 24. november 2011

Jule-wall-stickers

Selv om det er første søndag i advent om noen få dager, står ikke julestemningen i taket enda. Vanligvis er jeg nesten ferdig meg julegaver på denne tida, og julemusikken er allerede blitt spilt lenge. Men når jeg ser på kalenderen er det på tide å komme igang, og jeg tenkte det kunne være fornuftig å starte på "Søstrene Grene". Det ble ikke noe storshopping, men noen fine juleting kom da med hjem.
Så årets første julepynt er blitt plassert på døra inn til badet. Wallstickers av snøkrystaller i fine farger daler på rekke nedover. Først satte jeg de opp som ei klynge midt på - helt utrolig at jeg med utallige timer med kompisjonslære kunne finne på å gjøre det. Det såg så kjedelig ut at døra var hadde vært best uten. Heldigvis kunne det rettes på, og dette blir dermed mitt tips til dere: Tenk deg om før du plasserer mange like ting ved siden av hverandre!

Ingen kommentarer: